Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. Wiktora Degi
bip
Jestes tu: Strona główna » Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw »
Drukuj

Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków

 Pacjent ma prawo składać skargi i wnioski w:

  1. Jednostce udzielającej świadczeń:
    1. )   pisemnie:
      1. )   do Dyrektora Szpitala,
      2. )   w Książce Skarg i Wniosków;
    2. )   ustnie do:
      1. )   Dyrektora Szpitala,
      2. )   Naczelnego Lekarza Szpitala,
      3. )   Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta,
      4. )   Kierowników:
        • Działu Organizacji i Nadzoru,
        • Izby Przyjęć,
        • Działu Ruchu Chorych.

W sprawie skarg i wniosków Dyrektor Szpitala przyjmuje we wtorek, godz. 14:00 -15:00,

Naczelny Lekarz Szpitala w środę, w godz 14:00-15:00.

    

  1. Jednostkach zewnętrznych:
  • Dział Skarg, Wniosków i Informacji przy WOW NFZ w Poznaniu

ul. Piekary 14/15, pok.301-304

Telefony kontaktowe: (61) 850-60-75, (61) 658-04-07, (61) 850-60-36, (61) 850-60-72

 

  • Rzecznik Praw Pacjenta

ul. Młynarska 46

01-171 Warszawa

Sekretariat Tel.: (22) 532-82-50, Fax.: (22) 532-82-30

Bezpłatna infolinia czynna od pn.- pt. w godz. 9:00-21:00: Tel.: 800 190 590 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych)

 

       Roszczenia można kierować do:

  • Wojewódzkiej Komisji ds. Spraw Orzekania o Zdarzeniach Medycznych w Poznaniu

Wielkopolski Urząd Wojewódzki, Wydział Polityki Społecznej i Zdrowia - Oddział Zdrowia

Al. Niepodległości 16/18, budynek A, pok. 769

67-713 Poznań

Telefon kontaktowy: (61) 854-18-26

 

Na podstawie "Karty Praw i Obowiązków Pacjenta Ortopedyczno-Rehabilitacyjnego Szpitala Klinicznego im. Wiktora Degi Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu" (Zarządzenie wewnętrzne Nr 02/2015 z dnia 07 stycznia 2015 r.)

« poprzedni | następny »
« wróć
Publikujący: Anna Kominek
Publikacja: 2013-01-09
Autor: Anna Kominek
Aktualizacja: 2015-01-27 13:47:32
Wizyt na stronie: 8006
Archiwum: [wersji strony: 13]